Hrm – Dag 2

Har idag inte gjort någonting, bara njutit av lyxen att vara långledig. Sovmorgon, bokläsande, tv-tittande, matfixande, och så vidare. Så skönt!

Men hur var det nu med nyårslöftet, då, göra eller lära mig något nytt? Hm, ja, det är frågan. När jag tänker tillbaka på dagen, kommer jag inte på nånting som passar in på det.

Jag såg något som jag trodde skulle vara en dokumentär om konstnären Georgia O’Keefe, och jag trodde jag skulle få veta mer om henne, men det visade sig vara nånslags dramatisering om hennes liv. I och för sig fick jag veta mer om inte helt enkla hennes liv, men inte på det sätt jag trodde (och med den trovärdighet jag önskade).

Jag tror det är det närmaste jag kommer ”lära mig något nytt” idag. Men å andra sidan har jag en sak i minne som jag gjorde första gången igår (och som jag fortsätter med idag): att blogga i wordpress från paddan!

Med de här två grejerna kanske det klara sig ändå?!? Med lite god vilja…

I alla fall, avslutar tv-dagen med Criminal Minds och påbörjar den nya dagen (det är ju över midnatt nu) med NCIS! Och med att kika lite till på instagram, Twitter och Facebook. Och se om jag har något drag att göra på wordfeud eller ruzzle…

Annars är det väl bara läge att säga god natt!

(Jo, en sak till, jag lovar att det blir fler foton här!)

Kommentera

