A new look!

Har jag nu dragit igång min blogg efter något år av ytterst sporadiskt bloggande så behövs ju så klart en ansiktslyftning av själva bloggen. Och nu är den på plats!

Jag kör en gratisversion av WordPress, så jag har helt enkelt valt ett av programvarans nya gratisteman. Det blev Yoko. Det känns rent och fräscht, luftigt och avskalat. Jag känner mig nöjd!

Bytet av temat innebar också nya bilder till sidhuvudet. Härligt! Alla bilder är tagna i år, höll jag på att säga, men det är ju svårt. Bilderna är alltså tagna av mig under 2013. En del av dem (kanske många?) är ”instagrammade”. Det vill säga de är lite bearbetade, kanske snyggats till med hjälp av ett filter eller så…

Jag hoppas du gillar den nya looken!

Kommentera

