En lång, härlig konferensdag!

Så där ja, då var halva NUAS-konferensen i Aarhus avklarad. En lång, intensiv och rolig dag!

Och dagen blev ju inte mindre rolig när det visade sig att jag fick pris! Två pris! Ett för att jag var dagens mest retweetade person på Twitter på konferensen (12 retweets)! Och ett för att jag hade fått högst Twitterpoäng (tweets, retweets, mentions) på konferensens Leaderboarded idag! Yeah!!!
(Frågan är vad jag gör imorgon. Fortsätter ungefär som idag, eller taggar ner lite?! Hmm…)

Mina priser:

20140120-234418.jpg

Jag har ännu inte hunnit smälta mina intryck från dagen. Vi kom alldeles nyss hem från en osedvanligt trevlig konferensmiddag, och jag orkar inte riktigt samla mina tankar. Dessutom återstår ju en dag av konferensen och det ska bli väldigt spännande och se vad den ger.

Platsen för kvällens konferensmiddag:

20140120-235315.jpg

Bordsplacering medelst nationsbokstäver #smart:

20140120-235324.jpg

Kommentera

