Ryttareliten #blogg100

Ikväll startade den nya tv-serien Ryttareliten där vi får följa tre ryttarfamiljer bakom kulisserna. De är hoppmakarna Peder Fredricson och Lisen Bratt-Fredricson, dressyrparet Charlotte Haid-Bondergaard och Rasmus Bondergaard samt hoppbröderna Daniel och Alexander Zetterman.

Vid sidan av programmet på tv finns det också en webbserie där vi får följa hästskötarna bakom ryttarna, Ryttareliten: Stallet.

Jaa, nu har jag sett första delen. Och jag vet inte riktigt vad jag tycker – bitvis var det öppenhjärtligt, väldigt öppenhjärtligt – och jag vet inte om jag är riktigt bekväm med det. Men det måste ju så klart deltagarna stå för.

Det ska bli i alla fall bli spännande att se fortsättningen – hästar och hästsport på bästa sändningstid!

2 thoughts on “Ryttareliten #blogg100

  1. Alltid kul när de lyfter en av landets största sporter. Som fd hästtjej måste jag kolla i detta – älskade Ponnyakuten, tänk om det programmet hade funnits när man hängde i stallet.

Kommentera

