Twittercensus och jag #blogg100 #twittercensus

Jag finns med på Twittercensus graf över aktiva svenska twittrare 2014!!!

Ja, grafen innehåller 90.000 konton, så det är ju inte så att jag är unik, direkt, men i alla fall…

Twittercensus är en årlig genomgång av det svenskspråkiga Twitter av Intellecta Corporate. Syftet är att ge en bild av twitters utbredning och användning i Sverige.

Ett par av kriterierna för att man ska komma med är att man twittrar varje dag och att man huvudsakligen twittrar på svenska.

Här är Twittercensus graf.

Och här finns jag! Och jag är rosa = sport! Hahaha! 😉

Vill du följa mig på Twitter? Välkommen! Jag heter @anniaksa.

4 thoughts on “Twittercensus och jag #blogg100 #twittercensus

Kommentera

