Släktträffar i bilder #throwbackthursday #blogg100

Jag tittade på lite gamla bilder och kände direkt att gamla släktbilder blir dagens tema på bloggen – det är ju ändå #throwbackthursday! Så gör er redo för några bilder från 70-, 80- och 90-tal.

Här åker systrar och kusiner hölass med farbror Artur – jag är nog minstingen iförd sjalett…

IMG_5050

Här är det julkalas i mitt föräldrahem minsann. (Jag känner igen gardinerna – de levde ända in på 2000-talet…) Farmor med alla barnbarn – det är jag som är minsta tjejen.

IMG_5056

Jag och mina systrar uppkrypna i äldsta systerns köksfönster. Jag = sladdbarn.

IMG_5075

Kräftskiva i barndomshemmet! Och vem har ljuslyktan på huvudet om inte pappa…. Mamma och pappa med döttrar, svärsöner och barnbarn.

IMG_6035

På utflykt till Kurreboda, Urshult. Mamma och pappa med ett par döttrar och svärsöner. Nu är det nog jag som står bakom kameran…

IMG_6034

Nu är vi inne på 90-talet. Samling i stugan på Öland. Pappa med några av döttrarna (en står nog bakom kameran), ett par svärsöner och hälften av barnbarnen.

IMG_6033

Pappa med ett par döttrar och svärsöner vid sommarstugan.

IMG_6049

Pappa och mina systrar på utflykt i Danmark.

IMG_6058

Kommentera

