Ja! Jag har klarat bloggutmaningen! #blogg100

Ja, idag är det då dag hundra, den sista dagen i utmaningen Blogg100 – att blogga varje dag i hundra dagar i följd. Och jag har gjort det!

Starten gick den 1 mars, och våren har nu gått över i sommar. Idag tänker jag inte reflektera över hur det har gått, utan bara njuta av att ha fixat detta. Jag återkommer med reflektioner en annan dag.

Och jag kommer att fortsätta blogga, men inte lika slaviskt varje dag som jag har gjort den här våren.

Nu närmar sig kvällen och jag har lämnat stugan ett tag och kommit hem. Det var en varm resa så jag pustar i soffan ett tag. Det kanske inte skulle vara så dumt med en glass?!

Hej så länge stugan!
20140608-183226-66746729.jpg

Kommentera

