En lat påskdag #blogg100

Imorse när jag vaknade var en första impuls att det var dags att ställa väckarklockan igen. Men det var det ju inte! Det är ju inte jobb förrän på tisdag!    Älskar långhelger! 😉😀

Hela dagen har känts som en skönbonusdag och jag har känt mig jättelat hela tiden. Men jag dammade, dammsög och torkade golv imorse, och i eftermiddag har jag tvättat. Dessutom har jag ätit ägg och lagat mat. Så det har ju egentligen inte varit den där långa lata dan, men den känslan finns ändå väldigt starkt. Och det är jätteskönt!

Imorgon blir alltså en bonusar till. Då borde jag verkligen ta tag i mina studier igen. Ska det bli en rapport innan sommaren är det hög tid och starta nu. Får se hur det går med det… 😁

Solnedgång just precis nu mot Helgasjöhållet till…  

Kommentera

