Ojojoj, nu blir det jobbiga dagar… 😁 #blogg100 #vaxjolakers #vlhgoldrush #fredrikhellgren

Jag lyckades igÄr morse fÄ en av de allra, allra sista biljetterna till den sjÀtte finalmatchen pÄ Vida Arena pÄ torsdag, efter att ha suttit i webbkrönika ungefÀr en timme.

Gissa om jag Àr glad för den biljetten nu!!! Herregud, det Àr ju verkligen helt galet!!!

Men, Ă„h, sĂ„ fruktansvĂ€rt nervöst… Jag hoppas, hoppas, verkligen att Lakers kan gĂ„ ut och spela pĂ„ torsdag som de gjorde idag. Det vore ju verkligen HELT sanslöst om de faktisk spelade hem ett SM-guld till SmĂ„land efter att ha varit endast fyra sĂ€songer i SHL. Puh…

Extra hĂ€ftigt Ă€r det nĂ€r det Ă€r lillebrorsan till min bĂ€sta kompis frĂ„n stora delar av grundskolan hemma i Åseda som stĂ„r i bĂ„set som assisterande trĂ€nare. Jag har letat i mina fotoalbum för att se om hade nĂ„gon gammal bild pĂ„ Fredrik Hellgren, men jag hittar tyvĂ€rr ingen. Hrmpf.

Dagens bild kommer frĂ„n den aha-upplevelse jag fick pĂ„ tĂ„get till Kalmar imorse. Det var dĂ„ jag insĂ„g att LinnĂ©universitetets ”tjĂ€nsteresekort” för tĂ„gresorna mellan VĂ€xjö och Kalmar i Ă„r Ă€r – orange! Snyggt, va?!? 

Kommentera

