En lat söndag #blogg100

Idag har jag haft en riktigt lat dag. Jag fixade lite finlir med min rapport – en första preliminär version skulle lämnas in idag inför nästa lördags sista kursträff. Annars har jag egentligen bara tagit det lugnt.

Men när man plötsligt, en seg och gråtrist söndagseftermiddag som idag, sätter på en inspelning av den där sanslösa matchen, den där sjätte finalmatchen när Växjö Lakers tog sitt otroliga SM-guld, och bara snabbspolar reklam och intervjuer med Skelleftefolk, det är väl då man behöver inse att man någonstans har gått och blivit helt galen!!!

Jaja, det hände idag i alla fall. Och bara man hör publiken under introt så stiger adrenalinet… Ja, herregud!

Men ikväll blev det i alla fall en promenad ner till sjön, och dessförinnan hade jag gjort en stor sats lasagne. Det är väl dagens bedrifter, tillsammans med inlämningen av rapporten.      

Kommentera

