Bilder från nya lägenheten!

Igår och idag har jag ägnat en hel del tid till att fixa till saker och ting i lägenheten, satt upp gardinerna, tagit bort dörrar, sorterat in i bokhyllan, planterat växter, plockat med småprylarna, satt upp tavlorna och så till sist, nu ikväll dammsugit, torkat av golven och så lagt in mattor på ett par ställen. Och plockat undan verktygslådan och allt annat meck som har stått framme. Så nu känner jag att lägenheten – nästan – är klar!

Det är en del strul med taklampor som inte funkar och jag vill också ha upp en del lampor och lyktor till uteplatsen från förrådet (men den lådan är underst och längst in i förrådet, så det får bli en dag när jag orkar ta tag i det – och när jag blivit av med flyttkartongerna som just nu tar en onödigt stor plats där).

Ja, det är ju alltså inte ”klart”, men jämförelsevis så känns det verkligen så! Och det är nästan sant!!!

Nu till bilderna!imageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimage

Kommentera

